Marketing szövegírás

“Ha befektetsz egy dollárt, arra használd a másikat, hogy mindenki tudomást szerezzen róla.” (Henry Ford)

Henry Ford fenti tanácsa lényegre törő, de arra nem tér ki, hogyan kommunikáljon magáról az adott vállalat. Emellett az is izgalmas kérdés, hogy milyen fő üzenetet közvetítsen fogyasztói és üzleti partnerei felé. A marketing szövegírás nem könnyű, de tanulható feladat, melynek sikeres alkalmazása a vállalat kommunikációs stratégiájának egyik kulcsfontosságú része.

Milyen egy jól megírt “marketing szöveg”?

  • A célcsoport nyelvén szól, ezáltal számukra könnyen érthető, feldolgozható
  • Hírértékkel bír, értékes és érdemi információval szolgál
  • Jól tagolt, formázott, megfelelően szerkesztett – amit nem csak jó elolvasni, de már ránézni is
  • Közvetíti a vállalat főbb értékeit, üzenetét
  • Eredeti és kreatív

Marketing szövegírás területén az alábbiakban állok rendelkezésére:

  • PR cikkek, szakmai hírek írása
  • Hirdetések, szóróanyagok, plakátok készítése
  • Honlapszövegírás
  • Hírlevél írása és szerkesztés
  • Facebook hírek, posztok írása
  • Bemutatkozó anyagok írása, prezentációk készítése

Ha szeretne bővebb információt kapni marketing szövegírással kapcsolatban, elérhetőségeimet itt találja.

vissza a főoldalra >

Premotion logó-01

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.